بررسی عملکرد پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک پلاتر با کیفیت با قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارید پلاتر اچ پی T1530 محصول شرکت اچ پی را مد نظر داشته باشید. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دنیای کارتریج بررسی شده اند با ما همراه باشید.

دنیای کارتریج:

دستگاه پلاتر اچ پی HP DesignJet T1530 Printer L2Y23I این پلاتر به صورت دو طرفه کار میکند که این باعث میشود کاره شما سریع تر پیش برود

حتی میتوانید برای کارهای سخت تر مورد نیاز خود را انجام دهید و  از مرکز کار برای مدیریت صف های کاری و ذخیره سازی کار استفاده کنید و هزینه های چاپ را پیگیری کنیدکه این نکته بسیار کارآمد و مفید میباشد.

وقت آن است که با پرینتر چند منظوره HP DesignJet تکامل پیدا کنید و با آن بیشتر آشنا شوید و لذت بردن از قابلیت استفاده آسان، یکپارچه چاپ، اسکن و کپی که همکاری را افزایش دهید.

http://cartridgeworld.ir/-/948-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-hp-designjet-t1530-printer-l2y23i.html

ایده برتر پارسیان:

  • پشتیبانی از سرویس HP ePrint و اپلیکیشن های موبایل

یکی از ویژگی های کاربردی پلاتر اچ پی HP T1530 پشتیبانی آن از سرویس های HP ePrint و Apple AirPrint است که امکان کار با پلاتر از طریق اینترنت را فراهم می آورند. شما می توانید با ثبت پلاتر خود در این سرویس ها، فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق ایمیل به آن ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، صادر کنید. ضمن اینکه این پلاتر اچ پی HP با اپلیکیشن های موبایل پرینت از راه دور (Remote app) سازگار است و امکان کار با آن از طریق اغلب گوشی های اندرویدی و آیفون برای شما مهیا است.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی DesignJet T1530 36-in

  • چاپ ماندگار و با کیفیت با کارتریج های مرغوب HP

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، در پلاتر اچ پیHP T1530  از 6 کارتریج در رنگ های مختلف (دو کارتریج مشکی و چهار کارتریج رنگی) استفاده شده است. این پلاتر رنگی با کارتریج های مدل HP 727 با دو ظرفیت 130 میلی لیتری و 300 میلی لیتری سازگار می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. چنانچه قصد خرید کارتریج را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • امکان چاپ بر روی رول یا برگه های مجزای کاغذ

پلاتر رنگی اچ پیHP T1530  هم از چاپ بر روی رول های کاغذ پشتیبانی می کند و هم می توان از برگه های کاغذ مجزا به عنوان کاغذ ورودی به آن بهره برد. در حالت کلی این پلاتر قادر به چاپ بر روی برگه های A0، A1، A2، A3 و A4، برگه های مخصوص چاپ رنگی، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، فیلم، مدیاهای backlight، پلی پروپیلن و وینیل بوده و دست شما را در انتخاب کاغذ ورودی متناسب با نیازتان باز می گذارد.

نکته قابل ذکر در این رابطه این است که در صورت استفاده از رول کاغذ در پلاتر A0 اچ پیHP T1530 ، قطر و وزن رول نباید به ترتیب از 140 میلی متر و 11.9 کیلوگرم بیشتر باشد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-T1530

 از قابلیت ها و مشخصات فنی این پلاتر اچ پی HP T1530 می توان برش دهنده اتوماتیک و امکان استفاده همزمان از دو رول اشاره کرد. برای کسب اطلاعات دقیق می توانید به سایت ذکر شده مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی